[ad_1]
Başhekim Yardımcısı İbrahim Tunç, Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Fahri Dağhan ve Sağlık Bakım Hizmetleri Müdür Yardımcısı Selim Çınar’ın eşlik ettiği 21-28 Nisan Ebeler Haftası nedeniyle Başhekimimiz Doç. Dr. Mehmet Şirik, görevi başında bulunan ebeleri ziyaret ederek günlerini kutladı. Başhekim Doç. Dr. Mehmet Şirik, ebelerin günlerini kutlayarak fotoğraf çekti.
Kaynak : PHA
[ad_2]
AJANS
Türkiye, Almanya, ve Dünya Haberleri Ekonomi,